2 dagar kvar!!!

hej det var ett tag sedan jag har inte varit inne på internett jag är ledsen..
 idag har jag jibbat lite i ica det var inte kulöi jobbade i  två timmar jippey!!!

vi har tagit in granen idag för mamma och pappa ska jiobba imon och då hinner vi inte klää granen plus att mamma ska städa heka huset för vi har julen här i år det ska bli jätte roligt tycker jag.. =)

haha mamma hittade klaras gamla hönsdräkt hom hade i feman, ida när vi letade jul pyssel..vitvingadehennaattta på sig den och jag tig kort tänkte lägga upp en bild men gör nog intye det för då blir hpon arg ellr förbannad ..

nu sitter hon här brevid mig och ser dum ut.. nu gick hon..'

GOD NATT KLARA!!!!!!!!!!!

VI HAR BRÅKAT LITE IDA MEN INTE MKT!!! (det är bra)



vi vill in till visby imorn ska kanske dit med per om vi har tur..hoppas vi har det, vi ska köpa en väldigt spec sak hahaha

som ska vara i klaras rum tror jag he


jag längtar till jul och få alla paket.. johan ska fira julö med oss i år ... stakarns sate.. jag tycker synd om han, han ska umgås med min släkt en hel jul,.. han kanske tillochmed ska med på kalasen dagarna efter..

tur att JAG är där  (o alice) =) då finns det några normala personer där haha!!

jaja jag ska väl sova ska upp jätte tidgt usch!!  och måste jobba lite i ica varorna ska jag och kklar ahjälpa till med jippie NOT!!


jag lyssnar på girls just wanna have fun med cindy lauper jag gillar den låten man bllir glad av den =)
" hur mycket ni än försöker kommer ni aldrig bli lika bra som jag =)" =´)


fan jag ska sova kanske springa över till klara lite snabbt =) 
god natt puss puss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0