Fan vad skönt!!!

Hej hej..
åå ni kan inte fatta vad skönt kag sov yill halv två iad fatta vad nice!!=)
jo igår gick det jätte bra med mynta jag gick med henne en sväng och longerade henne, hon var jätte duktig..
jo och igår såg jag oxå på en film som heter youngblood med Rob Lowe.. han är ganska snygg och fimen var jätte bra, sen såg jag oxå Raise your voice, med hilary Duff, det filmen är ju underbar men lite sorlig...
ida har jag bara ätit fukost och råkat tappa en talrik i golvet gisssa vad som hände då?!... jo den gick typ i tusen bitar så jag fick sitt och plocka talrik bitar sen fick jag oxå sopa jaja men det gör nog inge men ja kan ju hålla det hemligt... =)
jaja ida ska jag nig rida ut det är bara det att det är så kallt och halt.. =/ blåå det börjar bli jätte kallt här men det är inge snö.. än..
jaja jag ska väl gör ngt nu.. bay puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0