Fattar ingenting!!!

hallå jag fattar inge med de här bloggarna jag känner mig såååå.... ja det kan ni nog räkna ut... =S
jag vill att nils åker till växjö för då kan alice åka med han så kan hon komma hit...=)
ja juste så kan jag ju träffa den där Adam..
allså nils tyckef att jag ska åka in till växjö och träffa han,, helt ensam!!! ja ba nooooo never!!! alsrig ensam jag har ju aldrig träffat han liksom eller jo jag såg han kanske på båten när jag åkte hem.. hm... jaja vi för se hur det går...
jo alices spanska kommpisar kommer kanske hit till svergie.. WoW!! allså då ska jag hem för ngt sådant får man ju inte misssa!!!

jaja jag ska väl hitta på ngt.. se på tv?? nej just fan tv funkar inte bajs!!!
jag skulle se på tv här om dan men den funka inte ngn hade tagit den vita sladden.. jag blev sååå arg!! sen gick jag och tog en sladd från en annan tv men den typ passa inte och ja ba jövla skit tv, varför passa inte sladdden jag blir så förbannad... och det är sånna stunder jag vill bort här ifrån bara komma hem.. jag längtar hem det är sant nja det kan man ju inte tro om mig me det är SANT!!! jag har sedan 18 augusti varit hemma hm.. får se.. på höst lovet och en helg den när annie döptes sen vet jag unte riktigt.. så man kan säga att på tre månader lr ca 14 veckor/ 98 dagar har jag varit hemma ca 12 dagar samman lagt.. huu det är ju hemskt innan jag kom hiy hadde jag bara varit hemmefrån max ca tre veckor... blää och om jonte inte åker hem någe mer kommer jag inte hem förs vid jul om ca en månad!!!! jaja ska göra ngt nu puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0