Hej hoppsan!!

hej hej

idag har hag haft vanlig skola.. hade datakunskap prov.. det gick väl sådär =/
idag var jenny snäll mot mig och fixade mynta åt mig för jag var i växjö med madde och mössan.
vi var oxå med oliver han var maddes packåsna.. =)
jag köpte en present till klara kab tyvär inte säga vad det är..
åå jag köpte en pyjamas och ett halsband..
sen köpte jag mamma mia the movie och har sett på den nu..
vi åt på Mc donken. mm...

jag har pratat med alice och nils ida..
jag funderar allvarligt på att träffa adam i helgen.. om han nu vill och kan..
men jag vet inte om jag ska få tag på han kr hur jag ska göra..
men ag har betämt mig för att någon gång träffa honnom, det är ju lika bra jag har ju ändå inget att göra på helgerna när jag inte har stallet.. jaja jag ska nog sva nu skola imon.. =)
God Natt!! puss puss..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0