jag är nervös!!

hej hej..
ni vet att ajg skrev för ett tag sedan att jag aldrig skulle åka in till växjö ensam och träffa adam..
men jag har ongrat mig..
jag lovar oxå att det inte är nils som tvingat mig =)

men men jag ska komma fram till saken..
imon ska jag nog åka in till växjö och träffa adam, vi ska typ fika.
jag ahr smsat med honom ida och han verkar jätte snäll =)
men jag är lite nervös, jag brukar ju inte göra så här =/
det här är typ ngt elin, linn lr madde skulle kunna göra..
inge illa menat. =)

juste tven fungerar nu!!
men jag har bara tvåan o fyran yippe!! NoOoOoOoT!!!
men men jag ska väl sova nu..
lollo red min häst ida och jag red tumba =) det var kul men vi skrittade och travade bara. =)
god natt puss puss

älskar och saknar min älskade familj och min släkt och vänner!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0