SOVA!!!

hellu.. jag har ett stort problem.. jag kan inte sova.
det är så jävla varmt i mitt rum..
jaja det har kommit folk til skolan nu =) jenny o lina har kommit...
och en annan jenny som bor på slottet där jag bor... jag brukar låna filmer av henne och ida hade hon med sig massa filmer jag lånade tre st och har sett allihop..
ja lånade she´s the man, the perfect man & isprinsessan.. dom är jätte bre och det är söt killar i alla.. =)
jag tycker det är snyggast killar i she´s the man, men lollo och jenny tycker att killen i the perfect man är snygg men jag tycker han mest är gullig.. =)
jaja jag ska väl sova nu.. Eh.. snart iaf skola imån, börjar tio med matte jippie!! I LOVE MATH!!! NoOoOoT!!! men det är ganska kul så länge man fattar men fattar man inte blir allt mkt jobbigare am i right?? yes iám!! jaja NU ska jag sova tror jag..ska bara in på youtube en stund sen ska jag sova =) bye bye puss puss drem sweet dreams... <3

Kommentarer
Postat av: alcie

julia älsk <3 hehe du sätter vissa bokstäver fel i varje inlägg ;D kanske ska kolla igenom det innan du publicerar dina inlägg ;D haha x`) kisses love ya!

2008-11-24 @ 10:19:05
URL: http://alcie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0