vilka dagar.. =/

hellu!!
åå ni ska bara veta vad mycket som hänt dom här två dagarna!!!
INGET!!!!

blää jag har så jävla tråkit, eller nu ska jag ju sova men jag tänker på helger och sånt..
jag har sett på high school musical 2 WoW i love this movie!!
jag älksar att se på "musikal" filmer man blir helt full av liv man vill bara ställa sig upp sätta på en bra lät och börja dansa.. jag funderar på att låna gympasalen och bara dansa, men nej tror inte det blir av..
idag hade jag stallet på morgonen men försov mig så jag kom försent till lektionen i stallet vi skulle köra.
vi skulle få köra disa och hillman jag ville kör hillman med madde och mössan och vi gjorde allt tillsammans selade och så, men sen när vi skulle åka sa olle att jag kunde köra disa med tilda och linn jag sa att jag inte ville det men det blev så iaf, jag ville inte köra henne för hon är så jobbig och jag har kört henne så mkt plus att tilda och linn är oxå jobbiga lr dom är väldigt högljuda... men det blev som det blev och gick som det gick.
efter den lektinen fick jag typ en blockout...
efter lunch hade ja iaf basmaskin med Mc och börje först bytte vi olja och sånt sedan fick vi köra traktor det var jätte roligt och jag blev mkt gladare..
jag red sedan på mynta barbacka..

jag har oxå pratat med alice ida.. saknar henne, och så har jag pratat med nils, han tänkte komma till växjö i helgen med gör inte det.. vilken skit unge va?!
iaf så sa jag till han att jag hade tråkit på helgerna och gissa vad han sa då!! självklart tyckte ham att jag skulle åka och träffa adam.. jag sa att jag gärna träffade honom men inte ensam.. han sa att han någon gång skulle tvinga mig att göra det.. jaja...
imon.. vet jag inte vad jag har för leketion säkert nere på gården =( uch jag tycker det är tråkit att gå dit o kallt jaja jag ska kolla lite bloggar nu och sedan sova..
puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0