FANFANFAN.....

Hej..
jag  har tråkit som fan klockan är bara halv sex..
mitt liv suger!!

hatar helger!!
det är ju meningen att man ska se fram emot helger.. gör jag det?? absolut NOT!!!
jag har fan inget liv på helgerna..
min helg ser ut så här..
fredag: när jag slutat skolan går jag till hästen rider mockar mm,
när jag kommer till mitt rum ser jag på tv eller en film sen degar
jag hela kvällen ibland lagar jag mat o ibd inte..
jag brukar inte somna förs ett två tre =S
lördag: om jag har tur sover jag till 12 om inte vaknar jag 9-10..
kollar i kylen men offtast finns inget att äta..
går till hästen vid 1-2.. där emmellan tv film och ibland mat (pasta)..
efter stallet drar jag mig för att få till affären och köpa ngt klokt att äta..
kommer till affären ngr timmar efter jag bestämmt mig för att handla mat..
äter ser på tv datat film sova..
söndag: samma som lördag men går inte och handlar och på
kvällen brukar jag äta kvälls macka, och träffa lina o jenny...
SKOLA!!!


jaja det är inte alltid så.. men offtast om det inte är ngn ja känner på skola..

Idag har haft det sådär hade prov kugga 36 fel av 70..
var med jenny och flumma.. jag tror hon gillar mig =D 
red med madde ass nice red en väg jag aldrig ridigt förut..

ÅÅ jag är kaffe sugen!! ska försöka börja drickalite mer svart kaffe..
gjorde det i onsdags, men då kom esset och tog mitt kaffe, jag slog han på knät och bad att få till baka det.. 
men nej.. ELAKT VA?!!
Och sen råkade han sparka mig på benet.. så elakt.. jag menar först tar han mitt kaffe och sedna sparkar han mig!!
jag sa det till han men han sa bara att jag hade ju slagit han på knät.. =S bajsunge..

jaja nu ligger jag här och ska vänta på att ännu en helg ska vara över..
P.S det är inte så att jag älskar skolan men är hellre i skolan bland massa folk än på slottet ensam en hel helg D.S

ADIOS!!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0