Längesedan..

Hej det var ett bra tag sedan jag skrev..
men iaf så har det inte hänt så mkt..

jag har fått veta att jag bara är 158 cm lång hm.. az jobbigt!!
jag todde att ja iaf va över 60.. tråkittråkit!!!
och jag har redan blivit mobbad för det lr intr mobbad men esset frågade hur lång jag var och när jag sa det började han skratta!! elakt va?!
han hade nämligen hoppat höjdhopp och klarat 1,60..
sen sa han massa saker jag inte hörde.. hm.. az asså..

idag var det jätte fint väder på dagen var ledig till ett så var ute och red med madde az nice!!
men nu är det snart tio cm snö helt sjukt liksom!!
HATAR SNÖ!!

jag har tråkit.. vid ett hade jag ridlektion för magnus med madde o mössan det var kul.. jag fivk rida en häst som heter matchoman han är jätte rolig att rida fast ganska stark..

borde sova nu har jägarexamen imorn.. och sen ska jag till flyinge på hingst visning =) kulkul!! mamma är så avis!! haha
fast vi kommer inte hem förs mellan 12-1..
ihelgen stannar madde och mössan på skolan så jag får lite sällskap Nice!! =D

nu ska jag kolla lite till på internet sen ska jag sova...
cihao!!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0