Va inte 1,58m & Gotlänning.

Hej Hej..
det var typ jätte länge sedan jag skrev..
Vad har hänt:
1. ja har varit mer med madde.
2. har Apu v 17-18.
3. mynta har tappat en sko.
4. ska kanske ta hem mynta till påsken.
5. ska försöka få tag på en tandläkare till mynta.
6.har varit på flyinge.
7. har varit på fest. =)

okej det var lite.. =)
Jag har varit på fest i helgen.. =D
blev bjuden av tvillingarna fast jag inte känner dom.
fich skjus dit av Esset. =)
mössan och per åkte oxå dit med esset, och under nästan hela resan blev jag mobbad av esset,
han mobbade mig för att jag är gotlänning och kort..
han tyckter det är skit roligt att reta migbara för att jag inte blir arg..
det blir nämligen hans tjej (hon är från gotland)..
fast jag har slagit han nrg gånger =D

iaf så kom vi till festen det var riktigt roligt lollo var där =)
vi fich smörgås tårta den var jätte god.
deras föräldrar var oxå där och dom är skit snälla..
vi blev bjudna på wisky och iriscoffe det var naice.. =)

vi dansade och hade jätte roligt.. =D
åkte där ifrån vid två idag =D
det var lite ska sova nu god natt <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0